از دکتر بپرسید!

  1. امین
  2. از دکتر بپرسید
  3. دوشنبه, 31 ارديبهشت 1397
  4.  اشتراک از طریق ایمیل

با سلام و احترام :

شرح حال : من ۳۷ ساله هستم حدود ۱۵ سال هست که سیگار می کشم .همیشه سینوزیت مزمن داشتم . معمولا هم از اواخر زمستان چند روز ی آلرژی دارم که با عطسه و آبریزش و خارش همراه هست .چند دفعه هست که بعد از سرما خوردگی سرفه هام( عمدتا خلط دار - گاها خشک ) تا مدتها چند هفته ادامه پیدا می کنه و حتی شب ها رهام نمی کنه .همیشه هم صبح ها خلط قهوه ای دارم .

1.حدود ۵ ماه پیش خدمت دکتر بنی اقبال رفتم و با آزمایش تنفسی زیر تشخیص برونشیت مزمن بسیار خفیفدادن که عکس آنرا پیوست کردم .

۲.مجددا به تازگی حدود ۱۵ روز پیش سرما خوردم و سرفه ها امانم رو بریده . اینبار به دکتر جباری مراجعه کردم و با عکس سینوس و ریه و شرح حال و تستزیر تشخیص آلرژی و سینوزیت دادن و معتقد بودن که به هیچ وجه بمشکلبرونشیت مزمنم و یا بیماریهای انحدادی نیست این در حالی هست که زیر آزمایش اسپیرومتری توسط دستگاه به وضوح نوشته: " Possible Mild Restriction "

( fev1 : 3.86 (90%

%FVC : 3.98 (76

PEF : 10.64 (109%

PEF 2575 : 4.52 (97%

%fev1 / fvc : 96.9 ( 120

سوال من اینجاست که آیا معیار دستگاهها در مورد نژاد ما و مردم ایران صدق می کتنه و آیا با آزمایشهای ارسالی آیا امکان تشخیص نادرست هست و اینکه اصولا چرا دو تشخیص کاملا مجزا به فاصله ۵ ماه تشخیص داده شده ؟ ممنون میشم از راهنماییتون

پیوست ها
نظر
هیچ نظری وجود ندارد


هنوز به این بحث پاسخی داده نشده است
مهمان
پاسخ شما
عکس یا فایل مورد نظر خود را با کلیک بر روی دکمه آپلود - بارگزاری نمایید - فرمت های پشتیبانی شده : gif,jpg,png,zip,rar
• حذف آپلود فایل ها (حداکثر اندازه فایل: 2 MB)
در این بخش شما می توانید جزئیات سایت خود را در اینجا ارائه کنید و فقط برای مدیران قابل مشاهده است.
© 2024 تمامی حقوق این وب سایت برای دکتر علیرضا ثابت پور محفوظ می باشد.طراحی شده توسط ارژنگ وب