از دکتر بپرسید!

  1. سینا ف
  2. از دکتر بپرسید
  3. پنج شنبه, 19 تیر 1399
  4.  اشتراک از طریق ایمیل
با سلام خدمت اقای دکتر من بعلت حساسیت و آلرژی نسبتا شدیدی که داشتم یک ماه پیش به دکتر مراجعه کردم و با عکس و ازمایش اولا مشخصا شد که چند ماه قبلش کرونا گرفتم و رد کردم، ثانیا اینکه فرمودن ریم التهاب داره بخاطر الرژی و اسم خفیف تشخیص دادن. سیمبیکورت 320/9 تجویز کردن و من از دیروز شروع کردم به مصرف. تو این 2 نوبت که مصرف کردم پس از مصرف لرزش دارم مخصوصا دستام. لرزشم شبیه مواقع خیلی گرسنه بودنم هست. ایا طبیعیه و به مرور رفع میشه یا متوقف کنم مصرفو؟ ممنون میشم اگر پاسخ بدین
نظر
هیچ نظری وجود ندارد


هنوز به این بحث پاسخی داده نشده است
مهمان
پاسخ شما
عکس یا فایل مورد نظر خود را با کلیک بر روی دکمه آپلود - بارگزاری نمایید - فرمت های پشتیبانی شده : gif,jpg,png,zip,rar
• حذف آپلود فایل ها (حداکثر اندازه فایل: 2 MB)
در این بخش شما می توانید جزئیات سایت خود را در اینجا ارائه کنید و فقط برای مدیران قابل مشاهده است.
به اشتراک گذاری مکان فعلی شما

اشتراک گذاری محل فعلی شما در هنگام ارسال یک سوال جدید، به بینندگان امکان می دهد مکان مورد نظر شما را شناسایی کند.

عرض جغرافیایی:
طول جغرافیایی:
© 2021 تمامی حقوق این وب سایت برای دکتر علیرضا ثابت پور محفوظ می باشد.طراحی شده توسط ارژنگ وب