از دکتر بپرسید!

3. دوشنبه, 26 اسفند 1392
  4.  اشتراک از طریق ایمیل
سلام و عرض ادب
دکتر جان پدر من 2ماه پیش سکته قلبی کردند و 17 روز در بیمارستان الغدیر بخش سی سی یو و آی سی یو بستری بودند(سکته منجر به خورنریی معده به علت مصرف اسپرین بعلت زخم اثنی عشر و آب آورن ریه شد و کلا در این بیمارستان فقط تونستند وضعیت عمومی اش را بهتر کنند) و پس از ترخیص از این بیمارستان احساس درد در ناحیه سمت راستشون داشتند که بعد از عکس از ریه هاشون یه توده ای در ریه سمت راست دیده میشد که پس از 2 رو بستری در بیمارستان امام خمینی گفتند که با دارو برطرف میشه. بعد از آن پدرم جهت جلوگیری از سکته های بعدی و گرفتگی 2 تا از رگهای قلبشون عمل جراحی قلب باز در بیمارستان ش رجایی داشتند.
الان 3 هفته از عمل و ترخیصشون از بیمارستان میگذره ، پدرم خیلی از درد ریه سمت راستشون شکایت میکنن و بارها دکتر بردیمشون اما بازم درد دارند و همکارانتون میفرمایند با قرص برطرف میشه
شما چه دستوری میفرمایید؟
آیا کشیدن اب ریه منوط به زیاد بودن اب تجمیعی در ریه است که به پدرم گفتندبادارو برطرف میشه و شامل حال پدر من نمیشه؟ا
اگه بادارو برطرف میشه چقدر زمان میبره تا بهبودی حاصل شود؟

با تشکر فراوان
نظر
هیچ نظری وجود ندارد
پاسخ پذیرفته شده
علیرضا ثابت پور پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
رای ها
Undo
باید بیمار رو ببینم
نظر
هیچ نظری وجود ندارد

پاسخ های برای این پرسش وجود دارد اما شما مجاز به دیدن پاسخ ها نیستید
مهمان
پاسخ شما
عکس یا فایل مورد نظر خود را با کلیک بر روی دکمه آپلود - بارگزاری نمایید - فرمت های پشتیبانی شده : gif,jpg,png,zip,rar
• حذف آپلود فایل ها (حداکثر اندازه فایل: 2 MB)
در این بخش شما می توانید جزئیات سایت خود را در اینجا ارائه کنید و فقط برای مدیران قابل مشاهده است.